klart jag inte simmar till paris





Öppnade mina ögon i regnet och fick svar på de frågor jag frågat mig. Det blir inte bättre än såhär, ta ett glas vin och akta dig för de som aldrig arbetat på lager, de som aldrig smutsat ner händerna. Pengarna är borta men baren är öppen. Platserna är tomma och kärleken har funnits men glömts bort. Glöm aldrig bort oss. Känner dina händer på mig och jag känner dina armar omkring mig fast du inte är kvar. Spottar ut saliv, torkar mig över handen och går in igen. Regnet blir mycket kallare när det tränger igenom kläderna och når huden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-04-21 @ 21:43:26
Postat av: Anonym

<3

2010-04-21 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0