god kväll

All träning rakt åt helvete under loppet av några timmar. Idag har jag ätit för säkert hundra negerbarn! Jag fick en mobil också, en sådan nymodighet har jag inte ägt på över ett år. Vad ska man med en telefon till? Jag finns på fejsbook. Jag mår lite dåligt för att jag fick en mobil och jag gav en badkarshalkmatta tillbaka. Och jag fick femhundra kronor av pappa och han fick ett ljus med doft av vanilj av mig. Men mamma fick minsjäl en laptopväska! Jag fick underbara presenter av henne. Och mormor. Sen fick jag tre liter vin. Vilken kväll, va!
Nu ska jag dricka min sjunde kopp kaffe, käka ostbricka och ta en julsnaps med farsan. God ny fortsättningar, mongolidkukar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0