ha-haha

Det är skönt att jag slipper skolavslutningar nu för tiden. Jag bestämmer helt själv om jag vill gå till kyrkan eller om jag vill kasta snö på rektorn. Eller sova till klockan 4 och köra upp ett finger i röven på kuratorn. Fast lite vemodigt känns det ju, för när skolans största lighthora står och skrikwailar "All I want for christmas" så vet man att det inte är långt kvar tills julafton är här.

Igår skrev cirka 97 % av mina fejsbook vänner att det var kallt ute, och resterande skrev någonting annat relaterat till vädret, kanske att de minsann inte tänkte bry sig om vädret eller att de inte frös. Jag har aldrig brytt mig så lite om någonting som vädret. Och när hela ens omgivning plötsligt ägnar hela sin vakna tid åt att skriva om detta mår jag dåligt. Jag kräks över människor med så lite festligheter i sitt liv att de skriver om vädret.
Pröva att knulla istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0