ma'

Min omgivning har fan präglat mig käpprätt åt helvete. Varför jag inte är som alla andra är inte så jävla svårt att förstå om man tar en titt på folk som omger mig. Exempelvis min mamma, som typ hatar allting i hela världen men framför allt människor. Fyfan för folk, säger morsan och somnar på soffan. Det enda viktiga för henne är fotboll, hockey, handboll och friidrott. Och vi ungar, förståss. Jävlar i min lilla låda vad jag avgudar min mamma. Förebild nummer ett och alla andra morsor är ju dötråkiga med sina bokklubbar, dammsugeknull och torra humor. Min mamma utvecklar mig mer under en vanlig diskussion över en kopp kaffe än vad alla mina lärare gjort under 15 år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cooool mamma du har!! /Robban - småland

2010-12-23 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0