min dag

Har jag skrivit om min dag idag? Jag kan inte erinra mig om det, så jag gör väl det nu , för jag antar att ni undrar som tokar över hur jag har haft det!
Jag har vaknat, vid tre-tiden, och då spelade jag Super Mario på Super Nintendo. Fast jag spelade som en slak kuk så jag gav upp efter bara två banor. Jag har saknat min vän så det gjorde lite ont, men då var jag elak mot mina nära för att inte visa mina ledsna känslor. Jag har skrattat åt min syster när hon sagt "Nej, här blir ju inga barn gjorda." Hysteriskt roligt. Jag har läst över 20 bloggar. Jag har druckit kaffe med min familj. Jag har tippat och förlorat. Jag har funderat på att duscha. Jag har inte duschat. Jag skriver som Michaela Forni nu. Pinsamt, nu slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0