tragikomik

Jag är fan sämst på att tippa! Som en jävla kuk tippar jag. Ikväll ska jag se på film med min syrra. Min syrra är på smällen. Knocked up, bulle i ugnen, pays for two on the bus. Och hon är fet! Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var stolt och förväntansfull. Ja jävlar i min lilla låda.

Denna helgen har varit en vit helg för mig, den första vita helgen under en väldigt lång period utav icke-vita helger. Det känns lustigt och ganska skönt. Just denna vita helgen är vit pga Alliansen* som jag nämnt tidigare idag. Så nu vet ni det, alla undrande förvirrande själar där ute.
Hejdå
*Alliansen är en cup som består av runkpittar till domare och tråkiga brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0