ibland måste man skaka hand med horan inom sig

Daniel Wandelin är ju lite utav en inspirationskälla för mig. Ett oupptäckt geni. Jag bloggar FRENETISKT för er skull. Ni är mina bästa fanz. Att byta ut ett S mot ett Z gör mig glad, jag mixtrar med ord och känner mig mäktig. Ni måste läsa vad jag skriver, jag har makten. Men jag lattjar gärna fram ett par bilder på sexiga brudar om jag inte orkar skriva. Bilderna ersätter mina ord, ibland. Igår när jag och mitt gäng kom in på Hessle såg det ut som en film. Någon har bajsat på vår nya madrass, den kostade 800 bananer och kändes skön mot ryggen.
PS. Jag har färgat håret och ser "vuxen, äldre, mognare och naturligare ut." Naturlig är min favorit. Jag är en naturlig tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0