19 maj

Regnet har hängt i luften hela dagen idag och jag har fått ungefär 5 käftsmällar. Det gör allting lättare om man får ett par sådana. Jag har tittat på hockey, fotboll, friidrott och nu tittar jag på hockey igen. Ikväll ska jag kolla på mer fotboll, fast jag egentligen vill bojkotta just den matchen. Den gör mig sur. En annan dag hade detta varit en fantastisk  dag trots allt men ingen match har varit av intresse och jag känner mig inte manad att komma in i mötena så som jag brukar. Jag laddar inför imorgon hela tiden. Imorgon ska jag frossa i  allt det jag kan. Och det är en jävla massa om jag bara tänker till. Hundra procent, lova det Nadja.



Jag gav dig min allra sista lögn. Nu betalar jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en hora med en gurka i Fittan

2012-05-20 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0