2 dec

Går upp klockan 07 fast jag börjar klockan 11. Idag är alla lediga i skolan. Utom jag. Det gör mig uppgiven. Jag dricker 3 koppar kaffe, i den sista koppen lägger jag i 4 sockerbitar. Äter en knäckemacka med gräddost. Jag tänker att jag måste städa. En vän med ett barn ska komma hit men jag har inget barn och jag undrar om jag borde ha det. Jag lägger till en tjej på instagram som jag inte känner men hon är bisexuell och jag tänker är jag också det men kommer fram till att jag nog inte är det. Men tar inte bort följningen. Utifall att. Jag vet att jag börjar komma efter med allt men jag ljuger för alla, säger det går bra, jag är i fas, livet är så fint nu. Tills jag lurat mig själv ihop med resten och kan andas ut. Tills jag ska sova. Bommarna utanför går ner en gång i veckan. Det är lite som ett hån mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0