2017

2017

 

Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
tog examen, blev platschef, fick nytt bra (dåligt) jobb, badade i L'Albir
 
Vilka städer besökte du? 
i svarje? inga speciella. harlösa en gång
 
Vad var din största framgång 2017? 
examen säkert. många artiklar i bladet. högre träningsstatistik än nånsin

Bästa köpet? 
2 pälsjackor, illustrerad utgåva av HP, en vit kjol

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
våren, sommaren, hösten och julen. kärlek. kli. massage
 
Och ledsen? 
lite felval då och då plus när foten svullnade??? i somras. fick ha stödstrumpa en månad
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2017? 
jag vill oxå, stubborn love, helt crack, snooza & want your love med sickick tror jag haft sex med den i bakgrunden minst 20 ggr 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
100 prolle gladare 2016 sög
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
tjänat mer pengar 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
inget, har levt 2017 som jag borde. skrattat, kelat, legat i sängen 75 % av all tid, ångrar inget osv
 
Blev du kär i år? 
som fanken
 
Årets bästa tv-serie?
stranger thinsg s2

Bästa filmen? 
all eyes on me, fantastiska vidunder, get out

Bästa boken du läste i år? 
beijers böcker va nice annars hp igen
 
Årets youtubevideo? 
finns youtube fortf ens
 
Bästa matupplevelsen? 
fellans sallad på stranden i somras 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2017? 
va på träningsläger i spanien, väcktes av kompisar som sjöng och gav mig en solfjäder, trosor med sniglar på och en melon plus fick höra ja må du leva på spanska i en matsal. tränade 2 pass, solade vid en pool

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
kanske en resa annars nej

Vad fick dig att må bra? 
kärlek, nystart, mitt ego, framgångar 
 
Är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018? 
en långresa till ngt vaaarmt
 
Vem saknade du?
mormor:( 
 
Nyårslöften? 
vara mer i naturen, säga nej till skit jag inte vill göra

Högsta önskan just nu?
hemligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0